Aceasta oferta nu mai este activa. Click aici pentru alte oferte similare!
Tip oferta Job
Nivel cariera Middle, Senior
Oras(e) Arad  Vezi pe harta
Domenii oferta
Institutii / profesii liberale
Administratie / Institutii
 

Organizarea si planificarea agendei zilnice a managerului si asistarea acestuia in comunicarea si punerea in aplicare a deciziilor;
Intocmirea diferitelor documente, prezentari, evidente si rapoarte periodice;
Asigurarea unei bune comunicari in interiorul si exteriorul companiei;
Gestionarea activitatilor administrative si de protocol.

Cerinte
Studii superioare (economice/juridice - constituie avantaj);
Foarte bune competente de comunicare verbala si nonverbala precum si de intocmire documente scrise;
Bune cunostinte de operare PC - MS Office;
Cunostinte avansate de limba engleza;
Minima experienta in activitati similare, economice sau juridice;
Persoana organizata, ordonata, activa, inovativa, interesata de performanta si dezvoltare profesionala.

Oferta (bonusuri, beneficii)
Mediu organizational favorabil dezvoltarii profesionale, cu posibilitati reale de avansare in cariera.
Se acorda un pachet salarial motivant, in acord cu performanta profesionala, cu evolutia si competenta acumulata.

Intra in cont